250kg kärlek: jag trodde faktiskt att man skulle använda Moe mer i PP än vad man gjort, det är ju där han har stor potential. Jag ser honom som en PP-back. Men han har återgått till att försöka göra för svåra saker och har inte spelat enkelt nog. Han var bättre på det förra säsongen.
Men du har nog rätt, ska han vara kvar i Timrå måste han vara med i planeringen för PP osv. Annars bör han nog flytta på sig för att få spela i ett lag där han får en viktigare roll.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
250kg kärlek: jag trodde faktiskt att man skulle använda Moe mer i PP än vad man gjort, det är ju där han har stor potential. Jag ser honom som en PP-back. Men han har återgått till att försöka göra för svåra saker och har inte spelat enkelt nog. Han var bättre på det förra säsongen.
Men du har nog rätt, ska han vara kvar i Timrå måste han vara med i planeringen för PP osv. Annars bör han nog flytta på sig för att få spela i ett lag där han får en viktigare roll.