1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614874 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1253474

Sv: Silly Season 10/11
250kg kärlek: Jag är väldigt osäker på Moe oxå.
Killen har ju grym potential men i år har han varit så Off man kan vara.
Vill nog inte se att han tar jättesteg o inte representerar Timrå men samtidigt, är han som i år, kan han lika gärna lämna.

Hoppas Perra kan få fart på killen om han stannar, för Challe har ju definitivt inte kunnat göra det.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: Vadå Perra..är han klar för Timrå??? annars tycker jag Moe ska vara kvar..grabben har talang.

Sv: Silly Season 10/11
Det första ord man hör när folk snackar Moe är alltid, potential.

Men alla som har potential kan inte bli stjärnor.

Moe känns i dag mer som en Sundsvall Hockey spelare än en elitidrottsman.

Men han kanske blir en late bloomer?

Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: Förra säsongen fick han oftast kampera med Lello. Den här säsongen fick han börja med den trögstartande Karlsson. En viss skillnad det, särskilt i pp.

Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: om han ens vill stanna . fast chansen ökade nog då mr charles åkte hem

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer