Inlägg: 1253474
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: Vadå Perra..är han klar för Timrå??? annars tycker jag Moe ska vara kvar..grabben har talang.
Sv: Silly Season 10/11
Det första ord man hör när folk snackar Moe är alltid, potential.
Men alla som har potential kan inte bli stjärnor.
Moe känns i dag mer som en Sundsvall Hockey spelare än en elitidrottsman.
Men han kanske blir en late bloomer?
Men alla som har potential kan inte bli stjärnor.
Moe känns i dag mer som en Sundsvall Hockey spelare än en elitidrottsman.
Men han kanske blir en late bloomer?
Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: Förra säsongen fick han oftast kampera med Lello. Den här säsongen fick han börja med den trögstartande Karlsson. En viss skillnad det, särskilt i pp.
Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: om han ens vill stanna . fast chansen ökade nog då mr charles åkte hem
Killen har ju grym potential men i år har han varit så Off man kan vara.
Vill nog inte se att han tar jättesteg o inte representerar Timrå men samtidigt, är han som i år, kan han lika gärna lämna.
Hoppas Perra kan få fart på killen om han stannar, för Challe har ju definitivt inte kunnat göra det.
Redigerad kommentar