mikenomad: vi har prövat den iden i östersund .. dock med ett väldigt dåligt resultat . vi tog en hög med skit och slog ihop med en annan hög med skit .. till våran förvåning så vart de inget annat än en stor hög med skit .. kallat öfk
Inlägg: 1253510
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
superfalle: Samma slutsats kom vi till...två mediokra (på den tiden) div 1 lag blir inte ett potentiellt ES-lag om man slår ihop dem.