Dream Team: Jag tycker ändå att det är bra gjort att göra 29 poäng på 49 matcher när man misslyckas med allt man gör...
Inlägg: 1253691
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Tycho: Han har gjort en poängmässigt helt okej säsong. Däremot tycker jag att han ser alldeles för klen ut för att ta plats i NHL. Tycker kvartsfinalserien mot HV visade hur anonym han blir när det ställs högre krav och han möts av bättre motstånd. Tycker definitivt inte att han platsar i NHL...än, om han nu någonsin kommer att göra det.
Klart är att han måste besitta fler kunskaper än att bara tokåka med puck och bryta in mot mål.
Sv: Silly Season 10/11
Så lär denna "glada" nyhet öka chanserna att Sonnenberg fortsätter att spela i Timrå.