Inlägg: 1253704
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
250kg kärlek: Jag skulle inte gråta blod med en centeruppsättning med Kim, Piros, Gabbe, Lander. Men precis som du är inne på blir Piros svår att behålla.
Ambroo: Exakt!! Jag förstår heller inte det här med Eriksson. Så jäkla nöjd är inte jag med vad jag sett....och då har jag sett LIF en hel del denna säsong. Och ett målvaktspar med Eriksson/Åkerlund känns......osäkert.
Riku Helenius ser jag mycket hellre än Eriksson....för att nämna ett exempel.
Ambroo: Exakt!! Jag förstår heller inte det här med Eriksson. Så jäkla nöjd är inte jag med vad jag sett....och då har jag sett LIF en hel del denna säsong. Och ett målvaktspar med Eriksson/Åkerlund känns......osäkert.
Riku Helenius ser jag mycket hellre än Eriksson....för att nämna ett exempel.
Nu lär han vara dyr vilket kan ställa till det. Dessutom tror jag att Piros nog ser HV som ett bättre alternativ, sannolikt med bättre betalt dessutom. Men jag gillade Piros, främst för hans speluppfattning.