Inlägg: 1254016
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Uno Gordon: Jaså du tror på Ridderwall? Ja inte mig emot.
Själv är jag väldigt osäker på Åke eftersom jag tycker han har stagnerat.
Han var på väg mot nånting när Backe var här men sen blev det pannkaka o jag känner ingen trygghet i den killen, Tyvärr!
Själv är jag väldigt osäker på Åke eftersom jag tycker han har stagnerat.
Han var på väg mot nånting när Backe var här men sen blev det pannkaka o jag känner ingen trygghet i den killen, Tyvärr!
Han kommer vara enormt revanschsugen nästa säsong. Han har då ett utgående kontrakt och måste spela på toppen av sin egen förmåga för att även fortsatt vara intressant på marknaden.
Att krydda det med en tjurig Stockholmare tror jag kan vara rätt melodi. En Kung och en Riddare kan bara inte bli fel.
Synd dock att Mattias Ekholm hamnade i Brynäs. Det hade varit bra komplement på backsidan.
Antti Halonen har jag ingen uppfattning om alls då jag inte har en susning om vem det är. Bara hoppas att Linkan träffat rätt?
Men nu lämnar ju Kokko Brynäs. Vore det inte på sin plats att slå honom en signal?