Inlägg: 1254022
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Uno Gordon: Så är det ju.
Nu för jag ingen häxprocess direkt mot Åke utan jag är "allvarligt" oroad för hans utveckling.
Han är ju inte en "ung" talang direkt längre utan borde ha tagit steget när tillfällena gavs men men.....
Själv skulle jag känna mig betydligt mer trygg med det som jag skrev om Eriksson som 2:e målis o nån som 1:e i 1år för att slussa in killen som tydligen är en supertalang enl. samlad expertis.
Men det är ju vad jag tycker o det betyder sällan nåt i slutänden men: I´ve got a feeling.
Nu för jag ingen häxprocess direkt mot Åke utan jag är "allvarligt" oroad för hans utveckling.
Han är ju inte en "ung" talang direkt längre utan borde ha tagit steget när tillfällena gavs men men.....
Själv skulle jag känna mig betydligt mer trygg med det som jag skrev om Eriksson som 2:e målis o nån som 1:e i 1år för att slussa in killen som tydligen är en supertalang enl. samlad expertis.
Men det är ju vad jag tycker o det betyder sällan nåt i slutänden men: I´ve got a feeling.
Redigerad kommentar
Det är ett jävla fanstyg.