1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614977 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1254142

Sv: Silly Season 10/11
Mackelito: Nu är det ju så att en härförare för mej..eller ett finare ord..Fältmarsalk!! tror jag inte växer på träd..inte ens om man värvar en poängpallare från Finland..det krävs hjärt och kärlek till klubben,,
p.s jag går i glesbygdskostym...;-) Hellyhansen och graningekängan..byxor..Levis 501..klass var det !!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
HillBiliRedNeck: Graninge, fint fiske vatten där - eller rättare sagt var (:

Sv: Silly Season 10/11
HillBiliRedNeck: Ja men det fattar jag väl, du tyckte att man skulle behöva en sådan.

Och du kan ju inte äns anse det då de skulle ta 5 år för att det skall bli en härförare.

Det sa du ju själv. Och Timrå kommer nog inte få någon inom de närmaste åren.
Dom växer som sagt inte på träd.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer