Inlägg: 1254142
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
HillBiliRedNeck: Ja men det fattar jag väl, du tyckte att man skulle behöva en sådan.
Och du kan ju inte äns anse det då de skulle ta 5 år för att det skall bli en härförare.
Det sa du ju själv. Och Timrå kommer nog inte få någon inom de närmaste åren.
Dom växer som sagt inte på träd.
Och du kan ju inte äns anse det då de skulle ta 5 år för att det skall bli en härförare.
Det sa du ju själv. Och Timrå kommer nog inte få någon inom de närmaste åren.
Dom växer som sagt inte på träd.
p.s jag går i glesbygdskostym...;-) Hellyhansen och graningekängan..byxor..Levis 501..klass var det !!