Ambroo: Fin ersättare för Jeppe.
Inlägg: 1256155
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Skarin: Förmodligen betydligt bättre men några matcher i S-vall kan det nog bli. Om de håller sig kvar vill säga...
Det här med Micha känns märkligt. Jag trodde TIK skulle erbjuda honom nån form av kontrakt för att sen låta honom utvecklas i lugn och ro i Allsvenskan.
Det här med Micha känns märkligt. Jag trodde TIK skulle erbjuda honom nån form av kontrakt för att sen låta honom utvecklas i lugn och ro i Allsvenskan.
Sv: Silly Season 10/11
Skarin: snubben gjorde 56p i Allsvenskan den här säsongen, jag tror nog att han är mer tänkt som en ersättare till Meunier än Jeppe. Eller något mitt i mellan iaf.