Jacksson 71: Enligt dagbladets pappersbilaga är Halonen och Kim klara.
Inlägg: 1256361
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
kennas: Bra, men inte helt oväntat. Personligen tycker jag att det är helt rätt att satsa lite finskt igen. Det var ju mycket tack vare vissa finnar som Timrå etablerade sig ordentligt. Så det känns liksom helt rätt på nått sätt att återigen ha några fler än bara Pärssinen.