1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1256419

Sv: Apropå nånting...
Anonymous: Jag pratar gäng. Du pratar 2 spelare i ett gäng.
Jag pratar om Laget Leksand. Du pratar om 2 spelare i laget.

Om dom går upp är det nåt som dom bara "ska" göra.
Om inte är det en patetisk flopp återigen Oavsett hur bra Prestberg o Pesonen är ijentligen men tydligen inte så bra att Leksand går upp pga dom 2.
Chansen finns det har du iallafall rätt i, men det gäller ju 4 lag i o för sig.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Ja jag pratar två av dyraste, ta bort dem så blir det genast billigare. Flopp det riskerar elitserielaget Rögle göra som kan mista platsen till ett allsvenskt lag. Nästa säsong är det väl ännu mera pengar i elitserien, 25 vs 1 mille kommer det skilja.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...