1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 125663

Sv: Krossa HV Blå!
TIKareiNö: Då bildar vi en liten klack i alla fall. Jag har ordnat biljett, märkligt nog föreslår biljettförsäljarna på nätet plats i hemmaklacken som "bästa ståplats" - håller inte med. För övrigt vore enstaka poäng inte heller så dumt, men som det sagts varje säsongsinledning, det gäller att samla på sig mycket poäng innan "de stora" får upp farten, framåt nyår.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.