Hur länge dröjer det innan Wikegård är tillbaka i sthlmshockeyn egentligen. Modo är som alltid med på ett hörn;)
"Grattis Henrik Sedin grattis Modo till att fått fram såna kanon lirare.Sorry Modo till att era supportrar är dom gnälligaste o mest långsinta klot som står i ett par skor." Idag av uffe k
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Modo är som alltid med på ett hörn;)
"Grattis Henrik Sedin grattis Modo till att fått fram såna kanon lirare.Sorry Modo till att era supportrar är dom gnälligaste o mest långsinta klot som står i ett par skor."
Idag av uffe k