Jockz/Mackelito: Måste ju ändå säga att Timo hade hyffsat med poäng med tanke på att han inte fick spela på det sätt han gjort för, samt ALDRIG lira PP.
Jag är av den åsikt att både Timo o Piros kommer tillföra Timrå en hel del nästa år, Piros var en mkt positiv överaskning för mig. o Timo vet vi kan mer.
Det finns andra poster där vi kan förnya på forwardsidan.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jag är av den åsikt att både Timo o Piros kommer tillföra Timrå en hel del nästa år, Piros var en mkt positiv överaskning för mig. o Timo vet vi kan mer.
Det finns andra poster där vi kan förnya på forwardsidan.