Berglund: All'n'all tyckte jag nog att alla Timrå-killar klarade sig bra ikväll...
Inlägg: 1257912
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
jag gillar inte han grefvve..
om man fullgör ett kontrakt men inte får ett nytt sedan har man då fått sparken?
Samma sak med challe juh!
om man fullgör ett kontrakt men inte får ett nytt sedan har man då fått sparken?
Samma sak med challe juh!
Länkar:
Timrå sparkar egna produkten | Timrå | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Timrå sparkar egna produkten | Timrå | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Sv: Apropå nånting...
erathoo: Har nyss kommit hem från innebandylir och inte sett en sekund av matchen. Hur matchades tikarna? Fick man positiv kritik? Osv...?