Inlägg: 1257963
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
jens_88: den där jäkla trumman tycker jag du kan slänga åt h_lvete.ett evigt störningsmoment under matchen..
Sv: Apropå nånting...
jens_88:
Det är helt okej för mig att åsikter är delade. Jag är ytterst medveten om att jag skiljer mig från mängden i denna fråga. Egentligen anser jag att tifon är mycket vackra att beskåda. Men! Jag är samtidigt en rationell människa i detta sammanhang. Hellre åker jag på bortaresor för en spottstyver (om så är möjligt) än får ett par minuters ögonfröjd av ett rödvitt (eller blåvittgult) hav av flaggor. Om man ska hårddraga det hela: Bortaresa till Skellefteå = 50 kr. Inga hemmatifon. Yes man!!!1
Tifon = Italienskt fjolleri och trams i mina ögon...
Det är helt okej för mig att åsikter är delade. Jag är ytterst medveten om att jag skiljer mig från mängden i denna fråga. Egentligen anser jag att tifon är mycket vackra att beskåda. Men! Jag är samtidigt en rationell människa i detta sammanhang. Hellre åker jag på bortaresor för en spottstyver (om så är möjligt) än får ett par minuters ögonfröjd av ett rödvitt (eller blåvittgult) hav av flaggor. Om man ska hårddraga det hela: Bortaresa till Skellefteå = 50 kr. Inga hemmatifon. Yes man!!!1
Redigerad kommentar
Tifon = Italienskt fjolleri och trams i mina ögon...
Redigerad kommentar
Och jag har fina planer inför kommande säsong vad som skall göras, så tifo kan ni räkna med