jens_88: jag tycker Tifo killarna gör ett kanonjobb...men att höra en trumma i 60 min (dunk dunk dunk) blir ju liiiiite enformigt.Annars e allt lugnt ;.)
Inlägg: 1258107
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
HillBiliRedNeck: Du kan väl ta o spela mungiga eller Kazoo till så blir det riktigt hett!