250kg kärlek: Det är ju ett perfekt läge för Challe att ta Modo nu efter deras misslyckade säsonger. Han kan nog lotsa även dem till en åttondeplats och det räcker ju.
Har han sedan familjen kvar i Sundsvall så behöver han inte hänga i Ö-vik på lediga dagar vilket så klart är ett jätteplus. ;)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
250kg kärlek: Det är ju ett perfekt läge för Challe att ta Modo nu efter deras misslyckade säsonger. Han kan nog lotsa även dem till en åttondeplats och det räcker ju.
Har han sedan familjen kvar i Sundsvall så behöver han inte hänga i Ö-vik på lediga dagar vilket så klart är ett jätteplus. ;)