"Hans bror, Björn, åt för övrigt lunch på Malmö Arena idag. Och satt vid samma bord som Peo Larsson och Robert Olsson. Farsan, Gunnar, var också där. Men eftersom Gunnar brukar äta där, så drar jag inga slutsatser av det där. Jag räknar kallt med Björn i Timrå och ingen annanstans."
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Hans bror, Björn, åt för övrigt lunch på Malmö Arena idag.
Och satt vid samma bord som Peo Larsson och Robert Olsson. Farsan, Gunnar, var också där. Men eftersom Gunnar brukar äta där, så drar jag inga slutsatser av det där.
Jag räknar kallt med Björn i Timrå och ingen annanstans."