1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614874 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1258704

Sv: Silly Season 10/11
Jacksson 71: Hur vet du att han kommer lira i NHL, han kanske hamnar i AHL om han är lika ostabil som han var i Timrå i grundserien.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
zita: Okej, jag är inte säker på att han lirar i NHL. Men han måste ju ha betydligt MYCKET större chanser än backe.
Och hur du kan säga att lindbäck var ostabil i grundserien förstår jag verkligen inte.. Men komigen du kan inte tro på fullaste allvar att backe är och var en bättre keeper en lindbäck?

Sv: Silly Season 10/11
zita: haha . tyckte du lindbäck var ostabil .. ja några matcher i början .. sen har han varit en av seriens giganter . de här om dej och backe . vad handlar de om egentligen ., för om lindbäck var ostabil och johan backlund är en frälsare . då måste de ju finnas något som du ser som jag totalt har missat . trots att jag missat 5 minuter av alla timrås matcher dom senaste 5 åren

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer