1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614993 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1258814

Sv: Apropå nånting...
Dream Team: Jag förstår att det är kontroversiellt. Det röda ska väl aldrig försvinna i min mening det är ju vår färg liksom det vita.
Men jag gillar ärligt talat inte de vita tröjorna vi har nu.

Sen så finns det ju faktiskt psykologiska inslag i färger som påverkar vare sig man tror det eller inte, men det är ju inte min poäng.

Jag gillar den kombinationen o jag tror att det skulle se betydligt bättre o tuffare ut bara.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Man tycker nästan synd om NHL-lagen som tvingas spela hela säsongens hemmamatcher i mestadels vita ställ.

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Tycker inte heller om de vita tröjerna nu, vart nå slags halvdant efterliknelse av WÖ-tröjerna.

Sen skulle jag inte alls ha något emot något liknande till detta ställ!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer