1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1258997

Sv: Silly Season 10/11
Är det ingen som reagerar över det Linkan sa i Dagbladet att Timrå letar ytterforwards till 1:a och 4:e linan. Vilka spelade i 1:a i år ? Jo, MPS och Sonnenberg. Vet Linkan något som klubben inte gett offentligt åt ?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Nisse: En optimistisk tolkning är att MPS och/eller Sonny då skulle hamna i 2:a linan.

F ö hoppas jag att Linkan vet väldigt mycket som klubben inte givit offentlighet åt.

Sv: Silly Season 10/11
Nisse: MPS går väl till NHL Sonnenberg fick ett kontrakt när han åkte hem till Edmonton,där är det väl hela tjocka släkten som vill vara med på ett hörn och bestämma eftersom han är delägare i ett familjeägt företag.

Sv: Silly Season 10/11
Nisse: eller så satsar vi hårdare iår (=sonnenberg i 2:a) och pääjärvi drar nog..

För vi tog sista platsen i sista omgången med en storspelande lindbäck i slutet, så MPS och sonnenberg i första räcker inte....

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer