Å andra sidan så borde man kanske kalla priset, "Minst dålig" och inte "Bäst" det suspekta är att det inte heller funkar i och med att han har fått det 3 år i rad. Fast ett pajaspris som skvallrar om den undermåliga klassen på svenska domare är det ju. Jag menar Rådbjer fick det ju 7(!)år i rad.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Å andra sidan så borde man kanske kalla priset, "Minst dålig" och inte "Bäst" det suspekta är att det inte heller funkar i och med att han har fått det 3 år i rad. Fast ett pajaspris som skvallrar om den undermåliga klassen på svenska domare är det ju. Jag menar Rådbjer fick det ju 7(!)år i rad.
Redigerad kommentar