1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1259057

Sv: SM-slutspelet
Borde det inte ha varit fem mot tre nu? Tacklingen i ryggen hade de tagit för i ett annat läge.

Svarskommentarer

Sv: SM-slutspelet

Jag som precis hade tänkt skriva hur imponerade få misstag som görs i den här matchen, det tas rätt beslut mest hela tiden. Sen kommer Printz. Glöm allt jag skrev.

Det finns något oförklarligt över HV71, något som varken vi eller någon annan fysisk varelse kan beskriva. Det ligger hos Herren. Den där jävla ribbträffen 19.55 i tredje. Dom har för mycket flyt i viktiga lägen för att man ska kunna beskriva det med "bra lag ska ha lite tur". Herre-gud.


Sv: SM-slutspelet

Rätta mig om jag har fel men jag känner att vi har en bit upp till de här två lagen...

Åsså HV i sudden som vanligt...


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer