ITK: Ja går Björklöven i KK så spelar Sundsvall i allsvenskan.
Inlägg: 1259237
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Snoop:
Hoppas det blir så och att alla Medelpadslag tar sej samman, samarbetar och gör en gemensam framtidssattsning!!!
Hoppas det blir så och att alla Medelpadslag tar sej samman, samarbetar och gör en gemensam framtidssattsning!!!