1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1259276

Sv: Apropå nånting...
Knylan: Har själv pratat med honom

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

zita: Jag har pratat med Peter Regin också, han sa att Timrå var det enda alternativet om det skulle skita sig totalt med Ottawa. Det låter ju helt fantastiskt. Ändå har jag svårt att se att så verkligen skulle vara fallet om situationen skulle komma upp.

Det jag vill säga är att det måste finnas ytterligare, rimliga, orsaker till att Sundh inte blev kvar än att Timrå inte såg något som helst värde i honom. Han spelar i HV nu och det är han nog näppeligen besviken över. Oavsett hur fantastiskt gärna han ville spela i Timrå för kaffepengar och åka ur i kvartsfinal.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer