Blizzard: ex-målisen där, han ogillar jag. Har nog aldrig hört honom säga något bra om Timrå. Han är väl föredetta modo-spelare så det kanske förklarar saken?
Inlägg: 1259998
Svarskommentarer
Sv: SM-slutspelet
dr-nix: Petter Rönnqvist ja... Jag tål inte karln. Jag får röda utslag av att lyssna på den där drygpellen...