1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614878 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1260006

Sv: SM-slutspelet
Assyriska - Öster och Atletico Madrid - Liverpool går före SM-finalen i kväll. Men det har varit möjligt att zappa över till hockeyn i halvtidspauser och dylikt. 0-3 har alltså blivit 3-3 och det sista målet i slutsekunderna då DIF spelade 5 mot 4, det är fan så man mår riktigt jävla illa. Jag tål inte någon av HV-spelarna, jag tål inte deras publik, jag vill inte se mer av skiten. Och detta trots att matchserien är intressant samt att man bjuds på bra hockey. Det får bli Atletico - Liverpool för hela slanten fram tills att ett av årets absoluta favoritprogram - Mauro och Pluras kök - tar vid i 8:an om en halvtimme.

Så där, nu vet ni alla vad jag sysslar med i kväll :)

Svarskommentarer

Sv: SM-slutspelet
Oj, Sundh gör mål.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer