1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1260198

Sv: Nya matchdräkterna
Ska vi inte lämna in en lista på namn på dom som vill överge örnen och ta tillbaka tallarna? (Y)

Dock gillar jag båda men tallarna drar längsta strået.

Håller även med BlackBay, ge mig en logga Örn eller tall!

Svarskommentarer

Sv: Nya matchdräkterna
Åkerblom i 6e: Det där löser sig den naturliga vägen. Lika sant som att styrelsen ska besluta i arenafrågan (utan medlemsmöte, då styrelsen bör vara så pass kompetent och bör ges ansvarsfrihet i frågan), lika säker är jag att styrelsen hanterar varumärkesfrågan.

Sv: Nya matchdräkterna
Åkerblom i 6e: Det där kan vänta tills vi vet var TIK ska ha sin hemmaarena/hamn. Jag menar, vem förknippar Sundsvalls hamn med tallar?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer