Anonymous: Lander skulle spela i Timrå IK för en femma och en pärsäck. Det viktiga för honom är att FÅ spela och känna föreningens stöd. Hans tid kommer och för honom är det viktigaste att han får spela och övertyga sitt NHL-lag att han platsar. Om Lander velat tjäna mer pengar än idag hade han spelat AHL redan. Promise.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Anonymous: Lander skulle spela i Timrå IK för en femma och en pärsäck. Det viktiga för honom är att FÅ spela och känna föreningens stöd. Hans tid kommer och för honom är det viktigaste att han får spela och övertyga sitt NHL-lag att han platsar.
Om Lander velat tjäna mer pengar än idag hade han spelat AHL redan. Promise.