1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1260824

Sv: SM-slutspelet
Asso fan, varför kan det inte vara 110% röda läktare och enormt tryck varje match i E:on? tycker vi ska starta vår egna lilla Hockey Town här i Medelpad.

-Jag var i Medelpad i helgen
-Jaså? såg du på hockey?

ska folk säga!

Svarskommentarer

Sv: SM-slutspelet
Åkerblom i 6e: Ja det skulle vara mäktigt, men då kommer mer folk behöva engagera sig i det också..
Och alla som är intresserade att engagera sig mer och köra på fritiden får gärna kontakta mig, för att göra ett mäktigt tifo behövs det mycket folk som hjälper till.
Och för att köra nya ramsor behövs det att en kärna på 30-40 personer är med och sjunger direkt och inte bara vi 10 runt trumman för det går ej

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer