1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614727 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1260864

Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Enligt Modo så var Challe förstavalet men enligt Challe så väntade Modo på Aravirta först. Redan dålig kommunikation, här blev det ramaskri när något sådant hände, undra hur snacket går bland Modo-supportrar...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
KniveN: Kul att läsa att Challe var 3 valet av tränarna som om villa ha, Lill-Kenta,Aravirta tränare som omhar varit hos oss eller som skulle bil(Aravirta)
Modo har nog avensjuka på oss...........och sett upp till storebror,,,,dom har känt sig som lillebror och sett vilka framgångar vi haft???!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.