1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1260901

Sv: Apropå nånting...
Anonymous: Foppa kan ju inte lägga av. Han är som ett fint vin, bara bättre och bättre med åren. Säsongen 2015/2016 kommer hans fot att vara så bra att han återvänder till NHL och visar Crosby, Ovätschkin och grabbarna vart skåpet ska stå.
Men först ska han ta det där guldet med Modo som han längtat så efter.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Någon som har bild på Schweizmålisen från OS?
Han hade ett litet annorlunda hakparti på hjälmen som gjorde att
hela hjälmen fick ett annat stuk som såg coolt ut.

Sv: Apropå nånting...

Bragd-Birger:

Forsberg är fortfarande riktigt bra. Det lilla jag såg i fjol imponerade mycket på mig. Visst han är inte långt ifrån formen han hade i Colorado under sina bästa år i NHL men fortfarande kan killen.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer