Inlägg: 1260932
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Tycker det är synd man släppte SMS till Norge, tror det är en framtidens spelare.
Man borde kontrakterat honom, sen hyrt ut honom till annan klubb på tillväxt
Man borde kontrakterat honom, sen hyrt ut honom till annan klubb på tillväxt
Tro inte allt du läser i media. Kenta Johansson har aldrig varit aktuell för MoDo. Utan MoDo hade Aravirta som förstaval och om han inte blev kvar var man intresserade av Challe.