Joonas Vihko klar för Luleå. När man pratade om honom för nån vecka sen var det visst några "experter" som sa att han skulle till NHL så det är bara bortkastad tid att kolla upp honom. Grattis, där sitter ni nu med skägget i brevlådan. Faan att Fuleå tog han. Hoppas Linkan sitter på Håkans Bar med Marcel Hossa.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
När man pratade om honom för nån vecka sen var det visst några "experter" som sa att han skulle till NHL så det är bara bortkastad tid att kolla upp honom.
Grattis, där sitter ni nu med skägget i brevlådan.
Faan att Fuleå tog han.
Hoppas Linkan sitter på Håkans Bar med Marcel Hossa.