Mackelito: Vi får väl värva någon toppmålis från Finland, då. Om nu Riddarn drar till Amerika vill säga. Eller också hittar vi vår nästa målvakt i NHL, om alla svenska unga målvaktstalanger försvinner till USA/Kanada, så borde det ju rimligtvis finnas lika många lovande därifrån som blir arbetslösa.
Vart har den Kanadensiska målvaktstraditionen tagit vägen? Nu verkar man ju bara plocka unga målvakter från Finland och Sverige!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Eller också hittar vi vår nästa målvakt i NHL, om alla svenska unga målvaktstalanger försvinner till USA/Kanada, så borde det ju rimligtvis finnas lika många lovande därifrån som blir arbetslösa.
Vart har den Kanadensiska målvaktstraditionen tagit vägen? Nu verkar man ju bara plocka unga målvakter från Finland och Sverige!