1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614944 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1261452

Sv: Apropå nånting...
TIKbiff: Alla får väl ha en åsikt utan att fortsätta diskutera, eller? AVGÅ

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
ersson: jo visst har man rätt till en åsikt och detta är ett forum där man ska få uttrycka sig. Med det sagt har många agerat som barnrumpor i detta ämne.