1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614981 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1262133

Sv: Silly Season 10/11
Cartman: Minns NK-ryktet som gick ifjol. Folk gick igång som galna över det och det var väl, om jag inte helt missminner mig, ett par stycken som med "säkra" källor kunde meddela att han var muntligt överens med Timrå.

Vi vet ju vart det slutade.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Kerstin_k: Om vi säger så här...jag blir inte ett dugg förvånad om detta visar sig vara taget ur luften

Sv: Silly Season 10/11
Kerstin_k: men endå

Mika säger att dom tittar på finska målisar "– Troligtvis blir det en finsk målvakt, säger Tarvainen"

han vill ha en bra och han säger även "Eventuellt blir det en målvakt som inte är ledig, men som Tarvainen inte vill namnge.

– Det krävs lite jobb, men det löser vi."

Så lite spännande är det ju :)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer