mikenomad: Jag tror att vi kan räkna bort Gunno bland de nya och Corso bland de gamla, men säga hej och välkommen till Jokela, Pikken och en "Perra-värvning" - center/vinge. En målvakt av klass kommer det helt säkert att bli. MPS? En utlånning av Oilers är väl inte uteslutet, fast i nuläget är väl det ändå en högoddsare. Hallin då? Tja, eventuellt...
Det är iaf vad magen säger just nu!
Edit: Sonnie stannar. Kan inte tänka mig nåt annat. Kontraktets utformning är väl det som tar tid.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det är iaf vad magen säger just nu!
Edit: Sonnie stannar. Kan inte tänka mig nåt annat. Kontraktets utformning är väl det som tar tid.
Redigerad kommentar