1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1262187

Sv: Silly Season 10/11
Taurus: Precis, delad 3a i interna poängligan och bästa poängplockare i slutspelet och bra i slutet av serien, vad ska vi med honom till? Samt att han har varit här i 4år, brukar det inte klagas på den höga omsättningen på spelartruppen?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
KniveN: Hynning var lite av ett sorgebarn den gångna säsongen men vem var inte det i Timrå IK....när säsongen räddades i elfte timmen i och med slutspel tillhörde Hynning definitivt en av förgrundsfigurerna. Och som du skriver, åren går och han tillhör helt klart den kategori av spelare som man gärna ser i nån form av stomme. Om det öht är möjligt att få till ngt som liknar stomme i Timrå IK.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer