Hahl Bundy: Rämö behöver inte vara så dyr att lösa. Har för mig att alla spelare i KHL som är under 30 måste skriva minst 2årskontrakt med klubben. Dom flesta har därför klausuler som gör att dom kan bryta kontrakten.
Både Omark och Harju skrev ju två-årskontrakt fast alla visste att dom enbart skulle spela där ett år sen dra över Atlanten.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Rämö behöver inte vara så dyr att lösa. Har för mig att alla spelare i KHL som är under 30 måste skriva minst 2årskontrakt med klubben. Dom flesta har därför klausuler som gör att dom kan bryta kontrakten.
Både Omark och Harju skrev ju två-årskontrakt fast alla visste att dom enbart skulle spela där ett år sen dra över Atlanten.