Lill-strimma: Skönt att det är klart. Inte så förvånande dock, han har ju varit på tapeten ett tag. Nu hoppas vi bara på att han får sällskap av en viss finsk vinge också...
Pitkimäki - tja, varför inte? Habil målis som klarar ES galant. Smäller inte lika högt som Rämö dock. Men det kändes aldrig riktigt aktuellt med honom heller.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Pitkimäki - tja, varför inte? Habil målis som klarar ES galant. Smäller inte lika högt som Rämö dock. Men det kändes aldrig riktigt aktuellt med honom heller.