1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1262331

Sv: Silly Season 10/11
Dream Team: Skönt att Jokela är klar, backsidan ser mycket bra ut i mina ögon. Visst, det saknas en riktigt bra PP-back, men som någon var inne på tidigare så finns det backar i den befintliga uppställningen som har kapacitet att göra ett gediget jobb i PP.

Angående Pitkämäki så känns det helt OK. Kanske inte det mest spektakulära namnet, men å andra sidan är jag ganska säker på vad han går för. Han är visserligen inte samma matchvinnartyp som Lindbäck, men han har ändå potential att tillhöra toppmålvakterna i Elitserien nästa säsong. Särskilt om backsidan lever upp till förväntningarna.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Juha Pitkämäki spelade med Hirschovitz och Pikkarainen i HIFK säsongen 08/09, den säsongen som Pikkarainen och Hirsochvitz gjorde 103 poäng tillsammans, varav 42 mål.

Ska Timrå ano 10/11 bli HIFK 08/09? :)

Inget emot för min del, låter toppen :)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer