Kerstin_k: Håller med i det mesta ang spelar kostnader i förhållande till rimligt gisssat budgettak men tror att A. Larsson kommer att visa sig vara en övereaskande bra värvning ..kanske inte sista säsongen i sundsvall men säsongen innan visade han redan då bra kvaliteer ...har för mig att hans då ljusgrönskaftade klubba valsade runt bra också mot oss i försäsongscupen om jag nu minns rätt.
sedan har tre år gått o han har uppenbarligen gjort ett rejält framsteg även om det är svårt att tex jämföra norska ligan med elitserien..men jag tror Larsson blir en klart positiv överaskning..
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
sedan har tre år gått o han har uppenbarligen gjort ett rejält framsteg även om det är svårt att tex jämföra norska ligan med elitserien..men jag tror Larsson blir en klart positiv överaskning..