Knylan: Vad jag förstår av Åkerbloms kommentarer igår kväll så kommer detta att blir det bästa Timrå IK ever.
Den här kommentaren måste in i HS Hall of fame:
"Supportrar ska inte tänka logiskt, dom ska blint utan eftertanke stötta helhjärtat!"
Så bort med det logiska utan bete er som livegna Zombies som inte kan tänka själva oavsett hur klubben styrs el. vilka som spelar för Timrå! Tänk inte logiskt! Det kan aldrig vara bra!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Den här kommentaren måste in i HS Hall of fame:
"Supportrar ska inte tänka logiskt, dom ska blint utan eftertanke stötta helhjärtat!"
Så bort med det logiska utan bete er som livegna Zombies som inte kan tänka själva oavsett hur klubben styrs el. vilka som spelar för Timrå!
Tänk inte logiskt! Det kan aldrig vara bra!