1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1263235

Sv: Silly Season 10/11
Åkerblom i 6e: Vad bra då kanske du kan förklara exakt vad det är du menar?

Du kan väl börja med den här meningen:
"Supportrar ska inte tänka logiskt, dom ska blint utan eftertanke stötta helhjärtat!"

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: Medge att lobotomispåret som Åkerblom är inne på känns ganska lockande.

Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: Ja jag tycker helt inte om när man skriver tex så här pass logiska kommentarer:

"Glöm pikken, det kommer nån annan, betydligt billigare rightare, från Italien.
Glöm Larsson på sin höjd blir det Pitkämäki o då är pengarna slut.
Det är Hallin som är "stjärnvärvningen".
Pääjärvi sticker o Sonnie har vi som sagt inte råd med så vi plockar upp nån junis.

Så där KS nästa!"

Tror inte Linkan försöker jävlas med att värva som ni inte vill.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer