1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614983 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1263744

Sv: Silly Season 10/11
superfalle:

"Det var nästan jobbigare att Tyskland förlorade"

Hur tänker du då? Själv drog jag närmast en suck utav lättnad. Jag hatar (nästan) alla tyska klubblag och definitivt alla landslag. Tyskland har aldrig vunnit ishockey-VM och jag tackar för att de inte vann den här gången heller. Hata Tyskland och tyskar, det är min devis. I skrivande stund sitter jag och hatar Bayern München. Skitland, skitfolk, skitlag...

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
DJ Hemp: Vad gjorde Tyskland så bra att de skulle förtjäna en plats i finalen? De var ju underlägsna Ryssland i precis allting. Att enbart försvara sig, ligga rätt i banan och krympa ytor känns ju jäkligt konstruktivt!?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer