T T: Fast det låter riktigt intressant med en europaliga. Mycket hockey, 65 grundserien matcher är en del. Frågan är väl om ett lag som Timrå någonsin skulle kunna vinna en sån liga. Jag menar, om du lyckas ta dig till slutspelet. Fine. Men sendå? När ett KHL lag kör seriöst är det ingen dans på roser direkt. Det finns både plus och minus.. Vilket det finns mest av får nån annan svara på.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det finns både plus och minus.. Vilket det finns mest av får nån annan svara på.