Någon som har nåt mer arkiverat från 70 talets tröjor? fler bilder tack!
Inlägg: 1265167
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Såg någon kommentera detta på Expressen om Bremberg. Vet ej hur mycket sanning det är.
Postat av Guld den 8 jun 2010 kl 14:44
Såg han i Timrå eo:n arena idag, kanske på G där?
Postat av Guld den 8 jun 2010 kl 14:44
Såg han i Timrå eo:n arena idag, kanske på G där?