1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614876 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1265397

Sv: Slår vi vakt om SHL och Elitserien?
El Maco: Visst, du kan ha helt rätt - inget tvivel om det. Jag bara undrar vad lulefiguren Curt Johansson och MoDo-figuren Anders Källström gör som styrelseledamöter i HUB när inte Brynäs, Timrå, Skellefteå & Södertälje tycks ha någon representation där?

Furbo magnifico?

Svarskommentarer

Sv: Slår vi vakt om SHL och Elitserien?
Björn W: Vad betyder föresten Furbo magnifico? Fanstastisk räv? Que?

Sv: Slår vi vakt om SHL och Elitserien?
Björn W: Vad inseminerar du? Lulefiguren och modofiguren antar jag är med som representanter för hockeyligan/silent six eftersom de inte kom med igår utan redan efter förra vapenstilleståndet i höstas. Skulle inte dra allt för stora växlar på det. Perra är tydligen med i någon slags gemensam hockeyutvecklingskommitté också - det är minsan inte Challe. Jag bara undrar vad det betyder?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer